Klientas turi teisę, per 14 kalendorinių dienų nuo prekės įsigijimo, ją grąžinti ir atgauti sumokėtus pinigus.
Brokuotos arba nepilnos komplektacijos Prekės
Pirkėjas, norintis pateikti skundą dėl brokuotos ar nepilnos komplektacijos Prekės, tai padaryti gali žodžiu arba raštu „Artoja“ parduotuvėje arba elektroniniu paštu info@artoja.lt.
Teikdamas skundą pirkėjas turi nurodyti tokią informaciją:
- Prekės užsakymo numerį;
- Pateikti/įvardyti Prekės broko, gedimo požymius, trūkstamą dalį ar kitą grąžinimo priežastį;
- Pateikti kitus įrodymus (pavyzdžiui, Prekės nuotrauką, brokuotos vietos nuotrauką (jei tai mechaninis pažeidimas ir įmanoma nufotografuoti), Prekės pakuotės nuotrauką, kita.
- Teikdamas skundą pirkėjas turi nurodyti, kaip pageidauja, kad būtų išspręsta pretenzija:
- Pardavėjui neatlygintinai per protingą terminą pašalinant Prekės trūkumus, jei trūkumus įmanoma pašalinti;
- pakeičiant Prekę analogiška tinkamos kokybės Preke;
- atitinkamai sumažinant pirkimo kainą, jei Prekės neįmanoma pataisyti ar pakeisti arba jeigu dėl to Pardavėjas patirtų neproporcingų išlaidų, atsižvelgiant į visas aplinkybes, įskaitant Prekės vertę, jeigu Prekė neturėtų trūkumų, Prekės trūkumų (neatitikties) reikšmingumą;
- grąžinant sumokėtą Prekės kainą ir nutraukinat Sutartį, kai prekės neįmanoma pataisyti ar pakeisti arba jeigu dėl to Pardavėjas patirtų neproporcingų išlaidų, atsižvelgiant į visas aplinkybes, įskaitant Prekės vertę, jeigu Prekė neturėtų trūkumų, Prekės trūkumų (neatitikties) reikšmingumą.
Pažeista siunta
Į namus pristatytos siuntos kokybę tikrinkite dalyvaujant kurjeriui. Jei pastebėjote, kad ji turi pažeidimų:
- apie tai pasakykite prekes atvežusiam kurjeriui;
- siuntos pristatymo dokumente pažymėkite, kad pakuotė turi pažeidimų ir kartu su kurjeriu užpildykite Pakuotės pažeidimų (patikrinimo) aktą;
- patikrinkite pakuočių viduje esančias prekes ir, jei jos pažeistos, pažeidimus užfiksuokite nuotraukose. Nuotraukos bus reikalingos prekių grąžinimo procedūrai;
- jei pakuotė nepažeista, dalyvaujant kurjeriui prekių tikrinti nereikia. Jei priimate siuntą ir pasirašote dokumentus, laikoma, kad siunta pristatyta tvarkingai.
Pirkėjui grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:
- Grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje.
- Grąžinęs prekes, Pirkėjas atsako už prekės vertės sumažėjimą, atsiradusį dėl veiksmų, nebūtinų prekės pobūdžiui, savybėms ir veikimui nustatyti.
- Prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.)
- Grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjui nusipirkus;
- Grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą.
- Prekę grąžinimui galite siųsti ir per kurjerį. Tokiu atveju būtina nurodyti adresą: Ukmergės g. 315A-4; Vilnius LT-06306.
- Prekės transportavimo išlaidas, grąžinant prekę pardavėjui, apmoka Pirkėjas.
- Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko prekių grąžinimo sąlygų.
Pinigai Pirkėjui pervedami per 14 (keturiolika) dienų nuo prekės grąžinimo banko pavedimu į nurodytą sąskaitą arba atliekamas grąžinimas grynais vietoje.
Elektros prekės, elektros įrenginiai, mašinos ir mechaniniai įrenginiai atgal nepriimami, pinigai negrąžinami.
Vartotojo reikalavimas pakeisti nusipirktą tinkamos kokybės prekę analogiškomis prekėmis arba grąžinti sumokėtus pinigus dėl Civilinio kodekso 6.362 straipsnyje nurodytų priežasčių gali būti tenkinamas tik tada, kai pardavėjas sutinka, įsigijus šias prekes:
- elektros mašinas ir įrenginius ir t.t. (kodai pagal Kombinuotąją nomenklatūrą – 8501–8548);
- mašinas ir mechaninius įrenginius ir t.t. (kodai pagal Kombinuotąją nomenklatūrą – 8401–8487);
Jeigu gavote nekokybišką ar kelionės metu pažeistą prekę, kreipkitės į „Artoja“ komandą ir mes padėsime surasti Jums tinkamiausią sprendimą.