Pristatymas

Užsakymus siunčiame į visus Lietuvos miestus. Prekes pristatome patys savo transportu arba naudodamiesi kurjerių paslaugomis.

Į kitas pasaulio šalis, pristatymas pagal susitarimą ir galiojančius kurjerių įkainius.

Užsakymus atliktus iki 15:00 val. išsiųsime per 1-2 d.d.

Lietuvoje prekės pristatymas kurjeriu į namus yra mokamas pagal DPD ir VENIPAK nustatytus tarifus.

Prekių atsiėmimas „Omniva”, „LP EXPESS“ paštomatuose galimas, jei pasirinktos prekės telpa į paštomatus, o svoris neviršija 30 kg.

Į kitas pasaulio šalis prekių pristatymas kurjeriu pagal DPD nustatytus tarifus.

Atsiimti užsakymą tą pačią dieną galite mūsų parduotuvėje “Artoja. Sodo technika“ Ukmergės g. 315A Vilniuje.

Priklausomai nuo vietos į kurią bus siunčiamas užsakymas, pristatymas gali užtrukti:

  1. Lietuvoje 1-2 d.d. (į Kuršių Neriją 4-5 d.d.)
  2. Į Latviją ir Estiją 1-3 d.d.
  3. Į Europos šalis 3-10 d.d.
  4. Į kitas pasaulio šalis 10-20 d.d.

Užsakymo pristatymo laikas gali keistis dėl šventinių dienų, atostogų ar muitinės patikrinimų.

Jei norite sužinoti apie savo užsakymą, kreipkitės į mus tel. +370 69939452 arba elektroniniu paštu info@artoja.lt.

Prekių pristatymo metu patikrinkite su Pardavėju arba jo įgaliotu atstovu siuntos būklę, prekių kiekį, kokybę ir komplektiškumą. Jums pasirašius siuntos perdavimo – priėmimo dokumente (važtaraštyje, manifeste, PVM sąskaitoje – faktūroje), laikoma, kad siunta yra perduota ir yra tinkamos būklės. Jei pastebėjote siuntos pažeidimą, pažymėkite siuntos perdavimo – priėmimo dokumente (važtaraštyje, manifeste) bei, dalyvaujant Pardavėjui ar jo atstovui, surašykite laisvos formos siuntos pažeidimo aktą. Apie tai informuokite mus el.paštu info@artoja.lt ar telefonu.

Priėmus transportavimo metu apgadintą prekę, vėliau pretenzijos dėl sugadintos prekės nepriimamos.